Wow, händelserik dag.

Idag har då C varit här, fixat mitt spader och inte druckit kaffe?
Vi missade den biten. Satt och skrattade åt folk på knullkontakt som skrivit till mig, trots att jag varken har bild eller någon presentation. Var tvungen att regga mig eftersom jag fick ett sms från någon random dude idag som sa att han fått mitt nr av "hetaflickan" på knullkontakt. Fanns inte ens nån sån. Snacka om att ljuga. För jag tror jag vet vem han är.


För övrigt var vovven hur jävla jättesöt som helst, ååhå. En sån man vill kramas med hela dagarna.
Mitt spader blev sjukt bra, och bild kommer när jag orkar.
Verkar som att det blir han som får göra hela min arm? Jag får ju gratis, det är snällt, riktigt snällt. Iofs i utbyte mot att jag tatuerar honom, men SJÄLVKLART! Hihi.

Somnade nyss, eller, vaknade nyss kanske det heter. Drömde mardrömmar. Jag blev nästan våldtagen och hela världen blev kolsvart? Sen blev jag troende i nån konstig religion, och skulle doppa min tå i vattnet för att få Guds uppmärksamhet. Det var faktiskt läskigt, jag lovar.


Nu sitter jag och diskuterar allas vårat älskade MALMÖ FF, med Jensa, i belive?
Nåja, laga mat och ta en värktablett.

Pussinuss!

Kommentarer
Postat av: Zombie

Har du fått iden till namnet på din blogg från The Spookshow?

2009-05-11 @ 16:48:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0