wohoho

Det har hänt sjukt mycket på senaste tiden, så jag kan itne beskriva detaljerat. Mer än om när jag, erica och sorri körde sanning eller konka, och erica fick konka och skulle slicka på mina bröstvårtor. Hon drog ner kanten en liiiten bit typ en cm, alltså kanten på linnet. Sen skriker hon "MEN VART ÄR DOM DÅ!?" sen ramlade hon ner på golvet och Sorri kläckte ur sig "Haha, hängpattar eller vad?" Jag kissade nästan på mig, det var kul.


Hur som helst så låg jag och Erica i sängen HELA dagen igår, jag reste på mig en gång tror jag. Sen åkte hon hem vid 23.00, jag hade mysiiiiiiiiigt med henneeee! Vi fastnade vid youtube, blev helt insatta i nån arrestering i Piteå, sjukt spännande!


Fattar itne ens varför jag bloggar, mina första inlägg var ju bäst, sen gick det nerför!

Kommentarer
Postat av: Fokalpunkt

haha!

2009-05-20 @ 01:20:16
URL: http://fokalpunkt.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0