Valborg!

Jag är lyckligast.

Bilder från gårdagen kommer när b.C skickat över dom, det blev nog bara några stycken på oss i baksätet i bilen på väg till slöddertälje.

Började med att jag pallrade mig iväg till Solna, möttes upp av b.C, Fredde och Freddes pappa, sen anlände även Danne.. Vi gick ner till brasan i skytteholm, och ALLA glodde. Så jävla irriterande, menmen. För övrigt står det invandrargäng överallt där, i varenda vrå! Hur som helst så vandrade vi vidare till "kinesisk restaurang", där b.C fick dricka cola eftersom hon glömde legget hemma, HAHA!
Sen drog vi till Freddes pappa, käkade ost och snackade skit typ, riktigt trevligt. Senare begav vi oss mot slöddertälje och stötte på en liten kille som blivit jagad av massa människor. Det var synd om honom, och b.C skrämde honom, "där kommer det folk", stackarn blev livrädd, hade tydligen sagt något om att Jocke såg ut att kunna försvara honom, haha.
Vi gick upp till Jocke och drack lite, tittade på lite filmer från spelningar och så. Sen skulle jag ha med mig b.C in på toa, men eftersom det är så trångt där så fick hon stå i duschen. Jag ville slå på vattenkranen i handfatet så jag kunde kissa, men det kom inget vatten ur den kranen.. Istället hör jag b.C skrika att hon blir blöt, HAHAHAHAHA, jag satte alltså på duschen, så jävla kul. HAHAHAHAHAAHHAHAHAAAAA.
Efter några timmar drog b.C och Danne hem, och jag och Jocke kröp till sängs, som vanligt vaknade jag sjukt tidigt och i bagaget hade jag med mig 5 timmars sömn.

Tog mig nästan 3 timmar att komma hem från slöddertälje idag också, lille Jocke var väldigt bakis, KLENT!
Nåja, han är tjusig som fan och alldeles underbar.


Nu har jag för övrigt gjort mitt test på NTI's hemsida, närvarogrej. Fick 11 av 12 rätt.. Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0