Mwaah

Snart är det dags för mig att videoblogga, mest för att driva med alla jävla fjortisar, som verkar ha övertaget bland videobloggarna. Har en skitskön inledning, äkta fjortisstylE.

Nu sitter jag mest och är imponerad av att jag inte vaknar senare än åtta, ever.

Har snackat med J, en ny J, inte samma. Han hade sett mig på Lilla gatans och spanat in mig tydligen, vilket jag inte tror på. Men det var gulligt ändå, haha. Jag vet att han sett mig, för jag har sett honom massor med gånger.
Liz avundas mitt liv, hon är så söööt!

Jag saknar Sandra som ett ollon ffs.

Nu ska jag testa lite nya kläder som systra mi gav mig igår, eftersom den duktiga människan droppat 19 kg!
Mwah, nån dag orkar jag också ta tag i det där, men det lär dröja.

Nu är det dags för dusch och sånt spännande, mohahaha.

Kommentarer
Postat av: Cherry

Kom hit då din bög <3

2009-05-27 @ 11:31:58
URL: http://horrorhottie.blogg.se/
Postat av: Anonym

litzl vill vara Catzl!

2009-05-27 @ 14:27:59
URL: http://lizbjoerns.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0