MSN-KUL!

Satt och kollade igenom min och Jockes msnkonversation, från när jag var full.. Kom inte ihåg det alls, men jag kunde inte låta bli att skratta lite. Så jag tänkte dela med mig.

Cat 'n' Stein DU ÄR FINAST I VÄRLDEN! säger:

ja "du är finast i världen"

Jocke säger:

taaack

ja e naken också

Cat 'n' Stein DU ÄR FINAST I VÄRLDEN! säger:

du är naknast i världen .

ingen annan är så naken som du

make time for me tonight baby

du vill ligga med himer

men det går itne

FÖR HAN ÄR TECKNAD

homer*

Jocke säger:

ja älskar homer

Cat 'n' Stein DU ÄR FINAST I VÄRLDEN! säger:

så du får ligga med mig istället

Jocke säger:

han e min idol

ja..

--------------------------

Jocke säger:

är du kär i mej?

Cat 'n' Stein DU ÄR SAMHÄLLETS FELANDE LÄNK! säger:

meh

lite kanske

Jocke säger:

hur lite?

Cat 'n' Stein DU ÄR SAMHÄLLETS FELANDE LÄNK! säger:

ganska mycket

men SCHHHHHHHHHHH

hemlis

som du inte borde veta

vbara mina tjejkompisar

du kan få bli min tjejkompis

men vad sägeru om en dejt'?

Jocke säger:

ja d kan va nått

Cat 'n' Stein DU ÄR SAMHÄLLETS FELANDE LÄNK! säger:

woooooooho

jag har halva inne

SCH

LIIIIIIIIIITE CHARMIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIG ÄR JAAAAAAAAAAAAAAG

Jocke säger:

ja o sötast i världen

Cat 'n' Stein DU ÄR SAMHÄLLETS FELANDE LÄNK! säger:

FALL FÖR MIG *hoppas*

neheeeeeeeee, du är sötast!

jag kan vara näst sötast

vi kan förhandla lite, jag tränar på det som förut när vi kom fram tilla tt du var min, du vet?

jag glittrar i håret, och om du är snäll får du låna min glitterspray?

Jocke säger:

jaså...

Cat 'n' Stein DU ÄR SAMHÄLLETS FELANDE LÄNK! säger:

mhm

Jocke säger:

så ja e din tjejkompis nu

Cat 'n' Stein DU ÄR SAMHÄLLETS FELANDE LÄNK! säger:

Lite sådär allt av varje .D

meeeeeeeeeeeen msuken tar slut ibland

musiken*

glitter är manligt

på en fjollig nivå

inte låna?

Jocke säger:

neee

Cat 'n' Stein DU ÄR FINAST I VÄRLDEN! säger:

om jag våldtar dig med glitterspray då?`!




-----------------

Det får räcka, jag är trött och fail, glömde visst skicka in mina uppgifter igår, för jag somnade?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0