Happyface igen

Tack Kenneth.
Min piercing är räddad, men ont gjorde det.
Lätt värt, och alla borde gå dit, för ingen annan i hela världen skulle ställa upp som han. Ih, underbar människa det där.


Jag är lycklig. Efteråt firade jag och pappa med pizza, sen åkte vi till konsum och shoppade maaaaassor med glass, och ost, givetvis.

Nu sitter jag här med min plåstrade kind och gäspar. Sjukt trött hela tiden.
Men de två saker som får mig pigg har jag blivit förbjuden från att göra.
Sminka mig och dricka kaffe, no more of that. Det suger, men jag får sova iaf.

Dags att gå till tvn och pappa, ett glas vatten och en cigg. Yum!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Hejjoooee :( Du svarar aldrig på mina meddelisar :( Men.. kan du tatuera mig (mot ersättning såklarrt!) i helgen? Snelefine?

2009-05-25 @ 13:17:01
URL: http://highschoolhellcat.blogg.se/
Postat av: Alexandra

WIO! jag tänkte mig.. kanske rosetter? :D Och tillfix av the diamond!

2009-05-25 @ 17:16:31
URL: http://highschoolhellcat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0