Fuck off.

Jag är rädd att behöva säga det här, men alkoholen har tagit kontrollen i mitt liv.
Men jag vågar erkänna iaf.


Jag mår skit, rakt igenom. Jag vill inte mer, funderar på att lägga mig i sängen och gråta.
Han behöver inte veta, ellerhur?


Jag fattar inte hur du kan sparka på den som ligger ner.

"Jocke säger:

hahaa... lilla catte... du behöver inte lägga ner tid åt d här hållet. bry du dig om din sprit o sup ihjäl dej istället"

Nu märkte jag att den nollan inte kan bestämma sig för hur han vill stava "dig".
Den enda som ska dö här är du.


Kommentarer
Postat av: Karin

Då är det dax att du tuffar till dig och släpper alkoholen... Du om nån borde klara av det.

Kram

2009-05-16 @ 09:28:27
URL: http://lightelegance.blogg.se/
Postat av: Kezia

Vilken idiot. Jag tänkte bara skicka en kram. Vissa personer är bara patetiska och mår bättre av att trycka ner andra för att stärka sin egen självkänsla. Försök skit i det. Jag har också på senaste tiden fått råka ut för massa elaka kommentarer. Försöker se det som att vissa bara är ute efter att trolla. Då är det lättare att inte bry sig.



Hoppas du mår bättre snart <3

2009-05-16 @ 12:56:07
URL: http://creed.bloggboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0