Du borde inte få leva.

Då var det klart, den äckliga horan är ute ur mitt liv för all fucking framtid.
Han ska itne tro att han kan komma tillbaka om ett år IGEN, för nu är jag äckligt irriterad.
Varför brydde han sig tillräckligt mycket för att fråga om han var bortglömd efter resan om han ändå inte ville nåt?
Äh, palla.

Bannad från PA också, får inte streama mer.  Någon liten nolla anmälde att jag sa att jag skulle supa ihjäl mig, vad spelar det för roll? Det är inget jag hade tänkt göra i cam. LOL!

Aja, nu sitter jag och är sjukt bakis och vill bara tacka b.C och Danne för att dom kom hit igår och så vill jag tacka Sandy och Sandra, helt jävla underbara! <3

Nu ska jag försöka bli människa, no more feelings for me.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Gumman lilla, det är rätt inställning! You go girl! :::*

2009-05-09 @ 16:36:04
URL: http://highschoolhellcat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0