Bästa natten ever!

Nu blir det nyktert, för jag har fylleångest fortfarande. Jag visste att jag inte skulle bjudit hem dig.
Det blev ett tråkigt slut på helgen, men jag går vidare.

Hatar att sova ensam dock, men på onsdag kommer Johan.

Har en stor ångestklump i magen, den kanske försvinner om jag får det städat idag? Om jag går till posten och fixar allt jag ska fixa. Men nej, det beror nog på att jag missade mötet idag. För jag mår så jävla dåligt.


Hur som helst hade jag sjukt roligt inatt med Maddie och Robin på msn, jag skrattade tills jag grät, satt dubbelvikt och fick andnöd. Hejja youtube. Ska för övrigt se om jag kan hitta några av klippen jag skrattade åt.



HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAA



HAHAHAHAHHA
Det fick räcka för stunden. Jag må vara elak, men det här är humor!

Kommentarer
Postat av: Madde

ååh IAN! :D <3

2009-05-20 @ 17:12:01
URL: http://madd3lito.blogg.se/
Postat av: Kristofer

Det där var ju bara äckligt >_<

2009-05-26 @ 19:12:40
URL: http://psydome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0