Wöw

Idag ska jag och Sandra ner på stan igen, jag måste ha en ny jacka. Kosta vad det kosta vill, jag har ju råd.
Hoppas innerligt att Thisway har öppet, för jag vill ha min baseballjacka.
Men först blir det lilla gatan, Sandra ska pierca sig, annars är hon en tönt. Haha, och jag behöver hjälp med att få bort kuljäveln från min ring. Vill även boka tid för tatuering, vill ju ha min dödskalletribute till pappa. Han gjorde ju en dödskalle åt mig.


Om 30 minuter ska jag ta bussen till Solna, sen vidare till stan och sen hem för att fixa och dona innan volbeat.
BTW, det är party här nästa vecka.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ååå jag skulle vilja komma! men jag har bara 1000 kronor kvar o jag ska till jim den 20e..syynd.

2009-03-05 @ 14:43:34
URL: http://coffingirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0