VI ÄGER!

Jag är så jävla glad, dels för att b.C blev glad för sin present (eget HL) och dels för att vi spelat i nån timme nu och vi har ägt sönder swampen och stylzor eller vad han nu heter. VI ÄGDE! ÅHÅHÅHÅHÅ! Bra reklam för våran clan.
Printscreens på dessa vinster kommer snart, fan vad vi är bra!

Nu har vi rökpaus, och ska spela när det blir stalkyard. Nice som fan.
Har visat b.C lite, typ vart våra baser är när vi spelar teamplay med JO, min nya tyska vän.


Nu är det nåt töntprogram på femman, ja med riktiga töntar. Jag skulle ALDRIG ställa upp och visa mig i tv om jag såg ur som dom. Jag är elak, men det är sant. Mesar hela bunten. USCH!


Hohohoho, spela när half life blinkar. IIIIIIIIIIIIIIIIH!

"nu ska vi se hur mycket mustach jag kan få, jag brukar bara ha fjun som blåser bort så fort jag går utanför dörrn!"

Kommentarer
Postat av: carro

Ta bort blocken på msn!!! :)

2009-03-15 @ 12:52:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0