lördaag

Okej, så, nu har jag mer tid.

I lördags åkte jag först till Alex och kirrade mina diamanter och mitt spindelnät. Hade sjukt ont och blabla, men mina nya favoriter, helt klart! <3
Sen skulle jag hetsåka till centralen och möta Sandra, och brevid mig satt två extrema fjortisar som fnissade, spelade nån låt "lick me blabla its my joy blabla" och raggade på några fjortiskilalr som satt bakom. Som faktiskt flydde ifrån dom. Jag satt mest och stirrade på dom med en blick som verkligen påpekade "är dom på riktigt?!"

Sen hoppade dom av och Sandra hoppade på. Eftersom Liz helt plötsligt ändrat planer så blev det inget party i Rimbo, men det ordnade vi iaf. Max kom över, vi drack massa och sen kikade b.C och Danne in. Vi hade sjukt kul. Så skulle vi gå ut på krogen eftersom alkoholen började ta slut, så vi åkte Dannes lilla Kia. Det var sjukt trångt och någon fick typ attackera dörrn från utsidan för att b.C, Max och Jag skulle få plats. Sen när vi väl kom till weisen, så blev b.C attackerad av Blondie (ja, det blev många attacker under lördagen) som satt och tokraggade. Sen gav han sig på Sandra och sist mig. Smörig som fan. Skulle hålla mig i handen i hundra år och påpekade att jag var världens vackraste tjej. Jag höll med, Max också. Den sötjäveln.
Sen stängde dom och vi rullade hem. Max bögade sig lite med nån karl, det var läskigt.

Sen var det myspys på natten och på morgonen mådde en viss herre inte bra alls. Mohahaha.
Men jag gillar honom ändå, även om han har ketchup på pizzan och sånt. Vi ska ses i veckan igen.

Tänker faktiskt bjuda ut oss lite.





Kommentarer
Postat av: b.C

Ni är så söta tillsammans! :D <3

2009-03-23 @ 15:02:31
Postat av: Anonym

baah men jag sa samma dag att jag ångrade mig pga skolarbeteeeeeeeeeeeee, jag la ju upp det överallt. Tillochmed msn.

2009-03-23 @ 17:27:52
Postat av: JOLINE

tatuerar du på dej själv?

tror faktiskt du kommer att ångra dig om några år...

jag tatuerade mig när jag var 16, hela svanken.. ångrar mej som fan men jag kan ändå dölja den väldigt bra...

2009-03-23 @ 17:30:36
URL: http://jlns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0