pela

Bara så ni vet är det sjukt mycket roligare att spela om man säger pela istället.
Dessutom blir man sjukt glad om man får en annan spelare att hoppa för en. Måste vara ungefär som att se sitt barn ta sina första steg. Sjukt gulligt! Vi fick dessutom en ny spelare till våran clan, laggi, han är den gladaste jag vet tammefan. Spelar ingen roll om han dödar eller blir dödad, han gör alltid glada gubbar. Han kommer från frankrike och är 25 år.


b.C har tutat i mig att alla förutom vi och min nya vän, som jag köpte HL till, är fula, feta och finniga typ. Jag har inbillat mig att alla är 60, för förra vändan när vi spelade var en av våra favoriter 60 eller 68 år. Det var coolt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0