uscha

Jag sover tydligen sjukt dåligt när jag försöker gå och lägga mig på kvällen, jag måste helt enkelt sova på natten.
Jag gick och la mig vid 23 och vaknade för 30 minuter sen. Sov skitdåligt!

Nåja, nu ska jag leta reda på någon kul film jag kan se, samt ta mig en macka och lite chips.
Woho!

Ska till skolan imorgon, en lektion. Svenska B. Ska försöka få betyg i det innan jag droppar av. JAG MÅSTE KOMMA IN PÅ FOLKHÖGSKOLAN!

Btw, ska till Alex på lördag, blir nog heeela dagen. Ska tatuera fem saker. Woho!
Blir " Freak " i nacken, text över nyckelbenen, spindelnät på armbågen och sen mina diamanter.
4000 kr, lätt värt för allt det där. I'm happieeee.

Kommentarer
Postat av: Cherry

Oh ja vill oxå gadda mig :)

2009-03-17 @ 07:01:00
URL: http://horrorhottie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0