Update

Svar till Perkele punk!; Haha, du tolkar våran fika helt fel. Psychosexual är en psykisk störning, finns lite om det på google, dock har jag stulit det från ett av mina favoritbands skivor.
Jag har aldrig tatuerat förut, haha, men rita kan jag. Så jag får träna och bli bra helt enkelt.





Nu sitter jag i med tredje vändan blekmedel, vill ju inte påstå att det går fort fram.. Men lite skillnad blir det ju. Fattar itne varför det aldrig vill ta i topparna? Nåja, några få mörka slingor kvar som jag dränkt i blekmedel, även fast jag vet att det inte gör någon större skillnad.
Börjar känna mig stressad, dom ska åka vid 7, och jag måste duscha, städa och göra mig i ordning? :O PANIK!
Jag försöker undvika att göra smileys i min blogg, det känns oproffsigt. Men ibland slinker fingrarna iväg, för som de flesta vet är jag smileyberoende, och har alltid minst en efter allt jag skriver på msn.

Beställde lite extragrejer till min framtida tatuerarkarriär, lite stenciler och hygiengrejer å så.
Fick precis ångest när jag insåg att en sak jag köpte är en samma sak som jag vunnit bud på på tradera. Nåja, bättre med för mycket än för lite?


God natt, nu ska jag skölja ur färgen och bege mig mot skurborsten. Nåväl, vad är väl en bal på slottet?
Städa suger, men lika bra att jag gör det idag, för imorgon kommer Kicki hit, och hon lär döda mig omhon ser hur stökigt det är där jag vistas. Nytt skrivbord FTW. Kommer bli mer datorberoende än jag redan är, men kanske flyttar tillbaka till mitt rum.

Btw så har jag sökt folkhögskola till höstterminen 09, hoppas jag kommer in. Slippa alla onödiga saker jag läser och ändå ha en möjlighet att bli något. Byebye studenten. Kommer jag inte in går jag kvar dock. En vecka utomlands kan man ju inte tacka nej till.

PS, jag och b.C ska äga skiten ur varandra på tekken tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0