Update och bilder!

Dags för en bunt bilder då, men jag var knappt med på några bilder efterswom jag mestadels hängde i random folks hytter och hade sjukt kul!
Blev full som fan, stog längst fram under hela Mad Sin, skrek som en hora som precis fått AIDS, gick och la mig, vaknade upp ensam i hytten, klockan var 10. Min mobil och min tröja var borta, så jag anmälde det, plus att någon tagit sig in i våran hytt för det låg vaselin på handfatet och plast med tejpp på golvet? Någon nytatuerad kom in i våran hytt alltså.

Hur som helst så började jag halsa smirnoff för jag var bakistörstig, sen blev jag full igen. Sandra kom till hytten och sen eeeh, gjorde vi något. Seeeeen hittade jag min mobil och min tröja i Backtes och deras hytt, så jag blev happie! Sen gick vi och la oss igen? Jag spydde som en gris.. Men finns en mycket bra kukanledning till det med, haha. Vaknade någon gång, minns inte när. Sprang omkring i nattlinne hela dagen, in i random folks hytter och partade. Fastnade med kapten, Sara, Backte och Tobbe och helt jävla plötsligt var klockan 18.00?! Fick panik och sprang till hytten, hade ingen hyttnyckel, fick städerskan att öppna åt mig så jag kunde packa fort som fan, aaaaaaaah. Sen kom Sandra och jag bara gapade och skrek. Nåja, vi kom ut ur hytten och allt sånt, åkte hiss med Köfte, jag fick en kram och han sa att jag luktade gott. Ska vara med på en bild med honom också.. Tror det var Backtes kamera. WOHO!

Nåja, Sandra söp bort sin väska.. Nu vill jag ha b.C och HL!
Men ikväll blir det krogen. WIIIHOOOOOO!

Våran hytt <3
8374

Egot själv. Mums på mig.
Ego on tha boat!

Mickan kom på besök, woho! <3
jag och mickan <3

Kapten, i all ära!
kapten!

Fyllo nr ett, Backte! Fick en utskällning av vakterna när jag körde honom i en rullstol, hahaha.
Backte!

Helvis, Hellvis, nååååt sånt. Mums. hihi
Hellvis(?)

MIN KÄRLEK! <3
KÖFTE <3    Åh, han kramade mig och sa att jag luktade gott. Wihihihihi.



Btw, jag råkade posera frivilligt för Nordic tattoo magazine. Och ehrm, några turkar filmade mig när jag inte kom in i hytten. FAIL! Nåja, underbar resa, lite kort.. Men jag älskart!

Kommentarer
Postat av: carro

Snyggt halsband hurru :P

2009-03-29 @ 20:07:58
Postat av: Anonym

sen drog du med dig turken in och blev bangad.

2009-03-31 @ 21:39:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0