Tralala

Sitter och färgar håret, b.C, Fredde och Danne kommer hit lite senare, på en "fika", haha!
Fint namn på en snabbvisit. Håret kommer det bild på senare, vet inte om jag orkar färga det rött idag. Men bleker det nu iaf.

Sen blir det väl till att städa lite, men just nu beklagar jag mig lite till mimmi, känns bra.

Jag fick hem min frankensteintröja igår, men bara den? Jag hade faktiskt betalat för en tshirt och ett halsband också. Ska maila och fråga vad dom håller på med, för på kvittot i påsen stog det bara att jag beställt den och att det gick på 600 kr, men jag betalade fan 1200?!?!?!

Pratade med DHL också, dom hade försökt leverera min tatueringsmaskin men kom inte in i porten för det var kod, men på måndag på eftermiddagen får jag hem skiten, då ska jag börja ha kul. Wöw!
Så nu ska jag beställa fakeskinn, fyi.


Nu vill jag ha början på nästa vecka dock, så jag får tatuera mig. MASSOR!

Kommentarer
Postat av: Perkele punk!

haha jag kanske tolkar din "fika" helt fel här,sex och snusk.Nice namn hur kom du på det och vad betyder psychosexual?Har du gaddat länge?vill gärna se nått du gjort i så fall.Tittar in en annan dag.



ha de!

2009-03-13 @ 17:28:28
Postat av: Anonym

2009-03-14 @ 13:19:01
URL: http://coffingirl.blogg.se/
Postat av: Anonym

Oh vilken röd blir det?:)

2009-03-14 @ 13:19:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0