Tjoho

Nu råkade jag shoppa för 900 kr igen. Köpte lite nödvändigheter för tatuerandet. Svarta handskar, sprit, sprayflaska, rosa och ljusblå färg, koppar och lite sånt. Helt klart värt.

Städar som en tok, har inte så mycket kvar nu faktiskt. Städar mest för att det ska vara fint när syrrorna kommer och dels för att jag vill ha det fint, men jag sitter ju med ryggen emot röran, så det spelar mig inte så stor roll faktiskt..

När städandet är klart ska jag göra mig iordning och lite senare under dagen ska jag till SFG och lämna lite böcker, sen ska jag be dom dra hela vägen åt helvete tror jag.

Dom har tydligen mailat mig? Har inte fått några mail. Så nu är jag ännu mer irriterad. Varför itne skriva ett vanligt jävla brev som vilken annan människa som helst? MAN KAN INTE VARNA VIA MAIL!
Bara för det ska jag logga in på min gaaaaaaaamla mail och kolla läget.

Kommentarer
Postat av: Lennart

Vad fan har hänt i skolan? Berätta!

2009-03-21 @ 17:52:56
URL: http://absolutlennart.blogs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0