Tatueringen

Nu är jag på bättre humör, för hon valde faktiskt mig.

Tänkte bjuda ut min nya tatuering lite, och hoppas på att jag får åka tillbaka nästa vecka för att fixa mer. Wiiihooo!



För övrigt blev jag attackerad av en gammal gubbe på södertäljeperrongen. Han frågade vart jag fått mina vackra ögon ifrån och sa att jag var vackrare än kleopatra. Det var gulligt. Sen när jag sa att jag föddes i skåne så blev han förbannad och sa att han aldrig hatat något så mycket som skåne. Sen bjöd han mig på cigg och kallade mig lady, sen sprang jag.
Det lustiga är att på en annan perrong i södertälje blev Sandra attackerad av en annan gubbe, han ville dock bara ha pengar. Haha.


Jag saknar min pappa. <3
Min tributetatuering till honom. Hihi

Kommentarer
Postat av: Josefin

Fan det gick ju hur fort som helst? Tyckte du bara pratade om att boka för någon dag sen, men bra blev den iaf :D BALL!

2009-03-10 @ 17:19:09
Postat av: S

Ja så var det visst någon som hatade Copycats?

Vad är du nu? ;)

2009-03-11 @ 09:36:33
Postat av: Anna-Karin

Vad snygg den blev :)

2009-03-11 @ 11:51:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0