Taggad

Jag är pepp, för nu är det bara två dagar kvar till tattoobåten. Ska bli så sjukt jävla underbart att se Mad Sin, mums!
Sen sitter jag och bleker håret, blev inget socmöte idag, hon ringde 22.40 igår och sa att hon var sjuk.
Så, jag ska kika förbi skolan, sen ska jag åka till Kista och shoppa smink och skor, seeeen ska jag, eh, tatuera mig själv? Kanske gör det innan, eller efter, eller jag vet inte. Någonstans ska jag hinna äta också, för mat är gott.
Sen måste jag med sandra hem till centralen, där hon inte bor, men jag skrev fel och orkar inte rätta, för jag ska egentligen inte med henne hem, utan bara till centralen.

Jag vill tatuera, tjalalala. Hoppas mina prylar har kommit nu, för mina rosetter ska vara rosa.
Sen ska jag tatuera lite småkrams nästa vecka. Tärningar, knogjärn, fler fladdermöss, för att undvika pumpagrejen.
Tralalala, nu ska jag hoppa in i duschen tror jag, mitt hår ligger mot mina nya tatueringar, kan ju inte vara hälsosamt? Det med blekmedel alltså.

Hihihihih, nu ska jag eta en maka! mohaahahaha.

Kommentarer
Postat av: Fagersta

gissa vad jag ska göra då. Jo sitta barnvakt! Mamma ska tävla på båten i år =) Hoppas att du får det kul!

2009-03-24 @ 10:44:09
URL: http://mistyrain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0