SVIKARE!

Idag är jag riktigt besviken, och förbannad med för den delen.
Jag trodde du var min vän, men vänner raggar inte på andra vänners ex. Vänner säger inte en sak vännen och en annan sak till en annan. Vänner går inte bakom ryggen. Vänner ljuger inte. Men framförallt, vänner sviker inte.

Med dom orden sagda så är du inte längre min vän.



Tatuerade  mig ju igår, blev riktigt nice. Ska nog tillbaka nästa vecka.
Jag är inte alls på blogghumör, för jag är galet förbannad på den där fittan som gått bakom min rygg i snart en månad med mitt ex. Säger till mig att hon inte är kär, men till andra att hon är det. Säger till mig att hon är den vän hon påstått sig vara, men till andra att vi inte är SÅ bra vänner, för vi pratar ju bara ibland.

Fuckit.

Kommentarer
Postat av: Josefin

Usch låter inte kul alls..





Föresten, varför ska du tillbaka, alltså... vad ska mer göras på den? :D

2009-03-10 @ 17:20:33
Postat av: Kezia

Åh fy. Nej, det är inte okej att ragga på sina vänners ex om det inte verkligen har gått jättelänge och man uttryckligen fått ett OK av vännen i fråga!



Annars är det big no,no! Stå på dig. Du behöver inte vara vän med henne då.

2009-03-10 @ 20:55:28
URL: http://creed.bloggboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0