Svar

Svar till "S", vad gör mig till copycat? Är jävligt nyfiken.

Kommentarer
Postat av: S

En "vän/bekant/vaddunuvillkalladet" la inte för så längesedan upp en bild på vad h*n skulle ha för gaddning, och nu nästan precis efter tatuerar du in "daddys little monster". Märkligt =)

och ja, du ÄR ett monster och inte i en positiv bemärkelse.

2009-03-11 @ 14:29:15
Postat av: Anonym

Fan vad jag hatar folk som är anonyma. De är så jävla fega. Antagligen för de bara vill sänka någon annan.

Jag kan tillägga att för flera månader sedan så skickade Cat ett ofärdigt motiv på sin blivande gadd till mig. Det var bara konturer, slutprodukten av själva motivet blev helt annorlunda och skitbra. Och vem är du att anklaga C?? Du är antagligen en ful liten nolla utan självförtroende som bara MÅSTE ifrågasätta andra. Tönt.

2009-03-11 @ 16:21:55
URL: http://coffingirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0