Svar igen.

Svar till S igen;
Det var väldigt märkligt, då jag inte sett denna någonstans innan. Har haft den planerad hur länge som helst.
Är inte riktigt den som följer andras tatueringar. Men din vän kanske är copycaten? Med tanke på att jag haft bilden sen i januari och redan då bestämt mig för att göra den.

Fan vad irriterad jag blir på äckligt dryga människor som inte vet vad dom snackar om.
Sånna som du som gör mig överlägsen, i like it.


Mer makt åt mig, och du och din vaddunuvillkalladet kan ta erat och packa ihop, för jag vet inte vad du snackar om.

Kommentarer
Postat av: lizette

Bra cat! Om denne nu så gärna vill bevisa att du nu kopierat någon annans tilltänkta tatuering så kan ju denne kliva fram och BEVISA DET! Dessutom så har HUR många som helst skull gaddar med diverse rosor. Det är sjukt lågt att klanka ner på tribute tatueringar, sjukt lågt. Det bevisar ju bara hur dålig, fantasilös och MENINGSLÖS denne är. För det handlar tydligen om svartsjuka. Och om denne som nu känner sig efterapad kan ju kliva fram istället. Det är så töntigt när kompisar kommer från ingenstans ( som dessutom betecknar sig som anonyma ) och påpekar saker som de inte är involverade i. Usch, vilka.. halvmesyrer.. haha.

2009-03-11 @ 16:25:58
Postat av: S

Märkligt att du inte sett den då, eftersom du bevakar dennes bilddagbok ;)

Mer makt än mig? Ja, då kanske du borde gå ner ett par kg så folk tar dig på allvar.

Okej?

2009-03-11 @ 20:04:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0