Shoppiiiing

Råkade tröstshoppa, blev hela 4 tröjor och ehrm, 8 knappar? Ni vet sånnadär som har en säkerhetsnål på.
Sjukt snygga, gick på 880 kr totalt, men är sjukt glad för att tröjorna snart är mina, dom finns nämligen inte att få tag på i Sverige om jag inte missat något? Kanske någon söt psychobillymänniska kan svara på?
Två olika Zombie ghost train, en creepshow och mad sin - walk the night. *drewl*

Pappa tror inte att jag kommer ha några pengar kvar alls runt midsommar, men det vet jag att jag kommer ha.
För nu är det färdigshoppat. Btw, jag råkade fylleringa till Alex och boka tid för tatuering på söndag. Skillat. Haha, men lika bra kanske.

Nu vill jag gosa ner mig i min nybäddade säng!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0