Shoppiiiing


Vi var ute och shoppade i torsdags, fyllde hela "baksätet" i bussen med påsar.


Mina söta nya väska, funderar på att ha hårprylar i den.


Men för tillfället ligger det tvp söta muggar i den.


Köpte även singstar, så på fredag/lördag(?) när partyt är, så ska vi sjunga oss hesa! Jag är redan på god väg.


Köpte även en VGA-kabel till datorn så skärmen funkar, och ett headset så jag och bc kan prata på ventrilo när vi spelar istället för att oroa sig om batterierna på mobilen.


Har stora planer på att måla om mitt rum också, kommer bli grymt mysigt. Ska bli mörkgrått och ska skaffa draperi runt sängen och lite sånt. Sen tycker pappa att jag ska investera i körkort och bil, så dit går väl 40.000:-
Ska kolla upp lite intensivkurser tror jag, jag vill ju verkligen ha körkort, vore så jävla skönt!


Ska för övrigt tatuera mig imorgon, men 3 timmar känns ju lite overkill för en 10x10 dödskalle?
Nåja, skulle träffat Maxi idag, men det blir väl en annan dag antar jag.

Nu är det dags för desperate housewives, eller DH som jag döpt det till, eftersom det är långt och jobbigt att skriva.
Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Cherry

haha jag ser en fot bland påsarna :O

2009-03-10 @ 08:16:01
URL: http://horrorhottie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0