Shoppa

Shoppade ett nytt skrivbord idag, och en datastol. Jag skruvade ihop stolen. Sen öppnade jag kartongen till skrivbordet, fick fram en bunt skruvar och gav upp på en gång. Ringde och beklagade mig för b.C för hon inte spelade med mig, och sa att jag skulle lätt kunna betala 200 kr om någon satte ihop skiten åt mig. Så nu är hon och Fredde här och pular.

Mohahaha, jag har det bra.

Min HLpojkvän, som han inte vet att han är än, var bara 16. Vilket känns kinky. Haha, men hellre det än 60.

Nu satt jag och snackade kuggnäs med mr handsome. Han ska dit i år, jag sa åt han att hålla sig på avstånd. För jag har en förmåga att vara äckligt äcklig på festivaler. Äcklig som i sunkig. Måste vara värmen, alkoholen, bakfyllan och fyllan som gör det.

Nåja, nu ska jag spela lite. Tjingelingus.

Kommentarer
Postat av: Kezia

"Min HLpojkvän, som han inte vet att han är än, var bara 16. Vilket känns kinky."



Hett xD Jag är 21 och min irl PV är 16.. ^^

2009-03-15 @ 21:52:39
URL: http://creed.bloggboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0