Rubriklös?

Mina sömnproblem börjar bli skapligt irriterande. Kunde inte somna förän 5 och ändå steg jag upp vid 11, vad är det här? Sandra blev iaf kvar en dag till, så vi fick en liten resa till centralen i onödan igår.
Sen drog vi och storhandlade på ica, 700 kr för 5 påsar mat, och jag tror inte jag fick så jävla mycket vettigt?

Helt beroende av singstar också, sjukt roligt! Vi försökte ge oss på "cant touch this", blev så jävla FAIL! Men fan vad kul det var att lyssna igenom den sen, haha.

Måste fixa naglarna någon dag, dom ger upp snart. Men nu ska jag duscha. Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag märkte det:D uppe med tuppen var du när jag o jim sov över.



VILL TILLBAKA, FYLL ÅR FORT FORT! SUPIII

2009-03-10 @ 09:31:17
URL: http://coffingirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0