puss?

I skrivande stund kommer miott liv vara tragiskt i exakt 19 timmar och 35 minuter till.
Jag är uttråkad. Hade det inte varit för att farmor var här så hade jag suttit och tatuerat mig eller någon annan nu. Men nej, jag fick hetstatuera mig medans hon var på ica. Det gick nog på 20 minuter för att skissa, trycka fast, spegla och tatuera.

JAG HAR TRÅKIGT!

Det suger att pela ensam och min man är inte inne.

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH!

Äh, nu ska jag spela iaf, och om 30 minuter ska jag kolla på greys Anatomy.
Fick sjukt god mat av farmor nyss. Fläskfilé med kokt potatis och kantarellsås.


HERRÅ! Imorgon åker jag med tattoobåten, förvänta er 981355 snygga bilder på mig på fredag. Hihihihihih.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0