Nya tatueringar!

Haft en sjukt händelserik natt/morgon/dag. Började emd att b.C och Danne kom hit runt 2, så jag tatuerade b.C först. Sen kom jag på att jag ville tatuera ännu mer för det var sjukt kul. Jag hade redan tänkt tatuera ett ankare på mig själv idag, och b.C gillar ankare så nu har vi kompistatuering. Vi har ju faktiskt känt varandra i 13 år, det är status.
Sen fick vi Danne att vilja tatuera sig, så han fick en slipknot-logga. Han blev också sjukt nöjd, satt tydligen och viskade till b.C om hur duktig jag var och hur nöjd han var.

Fått massor med beröm idag faktiskt, och det känns bra. För jag vill ju inte göra folk missnöjda.
Vi åkte till statoil runt 7, för att handla frukost och cigg. Mitt kort funkade inte så danne betalade åt mig så länge. Det visade sig att mina pengar inte dragits förän nu? Men det måste ju betyda att jag betalat två gånger. Ska forska djupare i det sen när jag orkar.

Efter statoil drog vi till donken, skulle handla mat, men blev en macka typ. För vi köpte aldrig mat på statoil.. Sen åkte vi till willys och shoppade mat, micromat ftw.

Sen satte vi oss till ro och spelade en jävla massa, eller i en timme iaf. Sen skulle vi åka hem till Danne och hämta något papper han skulle ha kopia på och sen åka till märsta och lämna in det. Bara det att när vi åkte var klockan runt 11.30, och han hade tid hos tandläkaren 12.50. Stressade som idioter och var tillbaka hemma hos mig strax efter ett. Haha.

Sen satt jag och b.C och åt phyllar! (bullar) mums.

Hon kommer tillbaka på söndag, då ska jag tatuera hennes streckgubbe och en rosett. Jag längtar!

Nu vill jag helst sova, för jag är sjukt trött. Men Kicki kommer och ska hämta ett papper snart... Jag vill sooooooooova!
Dags för dagens bilder;








Tack raringar för en sjukt underbar natt!

Kommentarer
Postat av: lovisa

hej fin blogg :) ska vi följa varan?

2009-03-19 @ 15:02:44
URL: http://lovisawinther.blogg.se/
Postat av: SoffiZ-Oliwers mamma

Åh vilka superfina tatueringar! Jag har tre själv, och ska snart göra fler. Ska bara beställa tid=)

2009-03-19 @ 19:30:54
URL: http://soffiz.blogg.se/
Postat av: b.C

Tack själv <3 :D

2009-03-21 @ 15:57:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0