Nekromantix + stalking!

Jag vill så gärna ha nekromantix till Sverige, kan inte någon engagerad fixa detta!?
Ååååh, annars tar jag fan mina pengar och reser till USA i sommar.

Funderar på att skaffa ett jobb, och spara, spara, spara! Så jag kan ta mig till USA!
Skulle jag åka dit skulle jag nog lätt åka med dom på alla deras spelaningar över hela stället. Kanske inte MED dom, men efter? Jag ska bli en nekromantixgroupie, en stalker. Hihi.

Nåja, nu ska jag leta jobb. Blir väl lager eller så, eftersom jag vägrar plocka ur piercingarna. Dagens ungdomar säger jag bara..

MY SWEET BABY SHE PASSED AWAY, I CANT FORGET THE THINGS SHE USED TO SAY.
ITS THE ONLY THING FOR ME TO DO, I HAVE TO LEAVE BUT I'LL SURE MISS YOU!

my nekrofelia. <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

lets skaffa en lägenhet att dela på fan. jag vill bo i sthlm

2009-03-03 @ 14:24:41
URL: http://coffingirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0