mord och blablabla

För att i framtiden undvika att bli sårad så ska du ge fan i att ragga på mina vänner. Eftersom att jag oftast är en väldigt bra vän så kommer jag i de flesta lägena ha mer makt än du.
Att du blockar och avslutar relationer får mig att skratta. Detta om något bevisar hur tragisk du är.
Skickar ett sms där du ber om ursäkt och att jag kan ringa och smsa när jag vill, fy fan vad falsk.
Du var aldrig snäll mot mig, rent av en jävla fitta. Men visst folk kan man inte släppa. Efter detta kommer jag ha mycket mer att säga till om.


Vad det gäller vännen, som faktiskt valde mig, så kommer det ta ett tag innan jag kan lita på dig igen. Nu är du en vän, hade du varit en bra vän hade du aldrig hållt på med han från början.
Hur kommer det sig att mina vänner alltid håller på med mina karlar? Eller snarare rester.

Folk knullar mina pojkvänner, eller raggar på dom. Jag fattar inte hur fan jag kan ha så elaka vänner i mitt liv.


För övrigt funtar jag på att gå till en psykolog. Mitt överdrivna störande på folk börjar gå mig på nerverna. Varje dag kommer något nytt jag stör mig på, och det känns så pass jobbigt att jag vill till en psykolog. BUP kanske?
Ska surra med skolsyster som agerar kurator. För allt känns bara jobbigt nu.

Tror helt säkert att jag är kapabel till mord. För när jag är arg får jag blackouts, då kan jag inte kontrollera mig. Precis som förr, då tog jag ut ilskan på mig själv. Men sånt har jag slutat med. Jag vill skada någon annan.


Jag saknar Sandra, Alexandra och Lizette! Det är fina flickor. <3

Kommentarer
Postat av: Kezia

Jag känner igen mig i mycket av det du skriver. Det är apjobbigt att ha sådan ilska inom sig. Jag tror ibland också att jag är kapabel till mord :-/ och det är ingen höjdare att gå och känna sig sådär..



att gå till en psykolog kan hjälpa om man får en bra. Det är inte alltid man får det. Jag har blivit totalt failbehandlad i vården vilket gör att jag fortfarande inte är helt frisk efter hundra års kontakt... (ok, ca 8 år fram och tillbaka).



Men ge det ett försök. Det kan alltid vara skönt att prata ut :)

2009-03-11 @ 04:06:45
URL: http://creed.bloggboken.se
Postat av: Cherry

Saknar dig med Älskliiing <3

2009-03-11 @ 07:41:21
URL: http://horrorhottie.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Människor är JÄVLA AS! FAN! :/

VI har varandra <3

2009-03-11 @ 16:26:04
URL: http://highschoolhellcat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0