Mög.

Med risk för att någon kommer känna sig utstött så kan jag ärligt säga att jag bara har några få bra tjejkompisar. Är du inte inkluderad hör du antagligen av dig för sällan eller har åsikter jag inte gillar eller så är du bara en nolla som jag egentligen inte vill ha i mitt liv. Take your pick.

Sandra, b.C, Liz, Alexandra, Josse och Heidrun. <3


Jag råkade nyss kolla bdb, och jag är mer irriterad än någonsin. Raderar skiten imorgon, och skaffar förmodligen en ny. Bara för vänner, för jag är less på folk jag egentlige inte vill veta något om, än mindre titta på.
Folk som stör sig på sånna som jag dagligen, och folk som är wannabes.

GÅ OCH TA LIVET AV ER!
Jag orkar fan inte mer jobbiga människor, nästa vecka går jag tillbaka till skolan, och ska kirra så jag får prata med kuratorn. Så hon kanske kan hjälpa mig till BUP innan jag dödar någon.
Karlar kan dra åt helvete, vill aldrig mer ha någon.


Hur som helst så ska jag tatuera mig i början på nästa vecka, blir massa grejer.

Jag vill ha hem pappa. <3

Kommentarer
Postat av: Kezia

Jag grejjade inte heller med bdb ett tag, fick massa elaka kommentarer av ett gäng idioter.. Det är svårt att bara låta bli att ta åt sig. Förstår inte varför vissa inte har något bättre för sig än att hacka på andra. Usch.



Kram!

2009-03-12 @ 06:56:05
URL: http://creed.bloggboken.se
Postat av: Anna-Karin

Oavsett vad någon annan liten nörd säger så är du bäst och det vet du! Puss på dig babe.

2009-03-12 @ 09:53:22
Postat av: Anonym

ta inte bort din kör bara vännerlås direkt istället.



iluu

2009-03-12 @ 11:44:20
URL: http://coffingirl.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Jövla typer det finns, skit i dem iaallafall!! De är avundsjuka as.

2009-03-12 @ 15:13:38
URL: http://highschoolhellcat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0