Mjaha

Nåja, nu har jag snackat med pappa om läget. Han blev mer arg på skolan än på mig.
Varför fick jag inte ens en varning?


Var en Conny här nyss som skulle hämta sin motorkap, givetvis hade pappa tagit hem fel.
Struligt värre, men han var trevlig så det så.


Imorgon kommer b.C hit, vi ska ha tacoskväll. Sen ska jag tatuera henne och vi ska lana hela natten. Woho!
Kommer bli hur trevligt som helst. Lite orolig för att tatuera henne dock, hon får ju alltid mig att asgarva.
Jag vill spela. Som jag sa till b.C när jag ringde efter mötet med Irene, "Jag har en bra och en dålig nyhet, den dåliga nyheten är att jag inte får komma tillbaka och den bra nyheten är att jag kan spela hur länge jag vill och hur mycket jag vill"
För övrigt ska jag tatuera in HL-loggan någonstans. Det är ballt. Den får sitta på nåt udda ställe eftersom den inte passar in med resten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0