Max blev ...

Max blev sötsur, för jag hade visst lovat han att bli den första, men han får minsann bli den andra!
För han är ledig imorgon och ska åka hit så jag kan fylla i hans "MAX" på underarmen. Tralalalaa.

b.C kommer på söndag och på lördag ska jag ju som sagt var åka och tatuera mig. Stackars pappa kommer få hjärtattack när han träffar mig.

Jag vill tatuera mera, men nu får det fan vara, för annars måste jag börja på benet och där har jag ju redan ett hjärta. Vilket faktiskt var min första, ett pyttelitet hjärta, inte ens 1 cm!

Kommentarer
Postat av: Anonym

host fest på lördag host..hos jim!;D

TA MED MAX ANNARS FÅR HAN EN STJÄRT!

2009-03-17 @ 16:35:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0