Massa nytt

Jag borde skämmas, för jag bloggar alldeles för lite. Lovade ju mig själv att jag skulle blogga om den aggressiva pmsfittan som råkade köra våran buss igår. Hua, vad arg han var. Skrek och gapade på mig om att jag var tvungen att gå fram för jag stämplat för lite även fast han inte frågade och blabla. IDIOT!

Sen skulle jag blogga om mina nya skor, som är väldigt fina. Sen skulle jag blogga om mina nya linnen, som även dom är väldigt fina. Sen hade jag tänkt blogga om att jag hadlade 7 par strumpbyxor, men det blev liksom aldrig av.

Nu ska jag snart ner till centrum och hämta ut mitt paket från sthlmtatto. Sen ska jag byta ut min septum mit en hästsko. För i mitt paket finns en ringöppnare, HURRA!

Nu har jag iaf råkat tatuera mig igen, så nu för tiden har jag ehrm, 13 tatueringar? Istället för 3, som jag hade för två veckor sen? Gjorde übersöta små rosetter strax ovanför knäna. Dock bara konturer än så länge.





Där är den ena iaf. Hihihihi.

Kommentarer
Postat av: Kezia

När jag ska göra min tatuering vill jag då gärna göra den hos dig :) Jag har bara inte helt bestämt mig vad jag vill ha ännu :O Vad är priser på ett ungefär? Vi tar ett exempel, typ stjärnor på handleden eller ett hjärta på stjärten? :P

2009-03-26 @ 10:59:17
URL: http://creed.bloggboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0