kuljul.

hmm, det är mars. Börjar folkhögskolan i augusti. Det är många månader kvar, och idag fick jag brev hem om att jag är utslängd från skolan.
Jag får söka jobb, måste finnas något som ingen annan vill ha.
Annars får jag träna som en idiot på att tatuera och sen börja ta betalt.


Nåja, det löser sig. Men jag tycker att det är elakt. Dom hade kunant ge en varning först. Nog för att dom ringt, men nu skickade dom ett brev, varför inte skicka ett brev med varning först!?
Sen påstår dom att jag itne varit där på över en månad. Lovet var för 3 veckor sen, jag var där veckan innan lovet, så i stort sett har jag varit borta två veckor nu.
Dom vet att jag inte har det lätt hemma. Får sköta pappas mail, telefonsamtal och massa pappersjobb till firman. Sen ska jag ta hand om mig själv, mitt hem, min ekonomi och skola. Vad kan jag prioritera bort om inte skolan?

Skickade ett mail i hopp om att kanske få komma tillbaka till skolan. Ska ner dit om 30 minuter, hmta mina saker och så.
Wish me luck.

Nu ska jag göra mig iordning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0