Irritande..

Jag bara satt och funderade lite över "vänner" som aldrig hör av sig, men ändå tror att man finns kvar efter 6 månader och ska älska dom? Tror ni inte man hinner glömma vad fan det är man älskade? Jag är ledsen, men jag älskar er inte längre.

Alla dessa förbannade korkade människor med extremt felknullade åsikter om ALLT gör mig mest irriterad nu.
Vad har folk för rätt att sitta och leka moralkärringar när dom har så äckligt mycket dubbelmoral. "Jag hatar alla sånna utom du"? Dom andra kanske är lika bra som jag, eller i närheten iaf, och har precis samma sak som du gillar med mig!? Varför då störa sig?

Ni är borta, jag kan säga hej, men inget mer.

Kommentarer
Postat av: Asynja

Feta människor, människor som lider utav fetma? Jag hatar dom inte, bara stör mig lite ;)

Speciellt när dom försöker vara något dom inte är.

2009-03-03 @ 17:36:09
Postat av: carro

Vilken tur att du har mig då ;O

2009-03-03 @ 18:39:22
Postat av: Anonym

Skit i dom, jag tycker att man kan hålla kontakt med sina vänner/bekanta även om man inte träffar dem jämt och ständigt. Men du har rätt, kärleken för just den vänskapsrelationen kan rinna ut lika lätt som ett kärleksförhållande om det inte får tillräckligt med näring.

2009-03-03 @ 19:16:54
URL: http://coffingirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0