Idioti

När en försvinner kommer flera nya. Jag är jävligt glad att jag har Lizette i mitt liv, underbara varelse!
Sandra kommer på torsdag också, det blir jävla röjj.

Blir varke comedyclub eller RAWkryssen, för jag har en vän mindre. Tänka sig att jag sa så jävla mycket bra om dig i lördags, till alla. Så fick man en brutaldiss. Nåja, hade ju känts värre om det inte vore så att du varit så kall på sista tiden.

Lika bra, vi verkar ju inte funka i längden? Andra gången vi glidit ifrån varandra. Dock hotar du mig inte den här gången..


Bajs på det här, när pengarna kommer ska jag shoppa mig lycklig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

har aldrig hotat dig? :S och om det är såhär du alltid velat ha det utan att säga något så borde du vara lycklig nu, och inte bli det när pengarna kommer.

2009-03-02 @ 14:23:23
Postat av: liz

Skit i den där falska, självupptagna, bipolära människan. Skiter i att jag inte känner henne. Hennes sätt mot dig i lördags var väldigt onödigt. Såsom du förberett för allas välbefinnande. Hon förtjänar inte att ha en så god, varmhjärtad och omtänksam vän som du. Ännu bättre - stark.





Man ska inte lita på otrogna människor. De har så jävla mycket ångest inom sig så de vet inte vart de ska ta vägen.

2009-03-02 @ 14:46:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0