Händelserik dag

Då var ännu en dag avslutad. Var och mötte upp Sandra på centralen, vi skulle till thisway, men dom behagade visst inte att vara där och lämnade oss med en liten lapp. "Ibland kommer vi hit tidigare, ibland senare och ibland är vi inte här alls" vilket faktiskt kändes lite B. Man kan väl åtminstonde skriva när man har öppet på hemsidan eller något? Jag behöver en harringtonjacka och en baseballjacka.

Syrrorna var nyss här på middag, jag gjorde superfina välkomstdrinkar med socker på glaskanten. Sjukt fint blev det, och maten var det verkligen ingen som klagade på. ALLT gick åt, förutom lite fläskfilé.

Jessie, min syster nr 2 som jag aldrig träffar, eller alldeles för sällan iaf, hon fick jobb i Magaluf(?) från och med 1a april.
Jag och Carro ska dit en vecka och hälsa på våran reseledarsyster. Ska bli sjukligt kul, så dit måste jag ha lite pengar också. Dock är boendet gratis, om Jessie får en bra lägenhet, och resan var på 2500 t/r.

Beställde även en tatueringsmaskin nyss, så snart mina vänner kan jag börja träna.

Men nu ska jag shoppa lite mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0