Hahaha

ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄNTLIGEN lyckades jag väcka b.C efter 3 timmars konstant ringande med upptagetton i örat efter en signal. Ser jag ut som en väckarklocka kanske!?!?
Nåja, hon vaknade efter mitt extremt aggressiva sms, "Nu tar du tummen från läggpåknappen, flyttar den till svaraknappen och svarar innan jag åker till solna och skjuter huvudet av dig din förbannade sjusovare!"
It worked! Woho.

Har pulat med naglarna lite, leopardfläckar FTW! <3

Bild på snygga jag kommer senare, när jag orkar ta en. Har blekt håret och donat och är allmänt jävla jättefin som vanligt, hihihihihi.

Max ska leka med mig på lördag oavsett om han vill eller inte. Bara så ni vet!
Nu ska jag snart till skolan, läskigt! Tjingelingelingplingplong styrstång, hej hå himlen är blå?

Kommentarer
Postat av: b.C

äsch, jag svarade på andra. ;D

2009-03-17 @ 10:29:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0