God morgon

Asta! Är allt jag har att säga egentligen, men för Liz's skull ska jag skriva mer.
Jag råkade(?) köpa HL till mig själv igår så jag kan sluta snylta på ett account jag fick låna för 3 år sen. Det kostade ju faktiskt bara 100 kr. Sen råkade jag köpa HL åt någon random på min msn som jag började prata med inatt. Vi spelade fram till 11, sen kom min nya vän in. Han är från tyskland och jag drömde att han var jättegammal. Men vi hamnade i samma lag igår, det var då jag hittade honom. Så ställde jag mig framför honom och hoppade. Han hoppade tillbaka och jag blev kär. Han är typ min HLpojkvän utan att han vet om det, vi räddar varandra, hittar liv åt varandra, skyddar varandra och sånt sött. Ja, jag är nog en fjolla, men han är trevlig.

Tror inte att han vet att jag är tjej?

Nåja, gick och la mig runt 1 på eftermiddagen och vaknade ett antal gånger under dagen, dels för att pappa ringde och dels för att jag tagit tillbaka ljudet på sms.

b.C, Fredde och Danne var ju här igår med, dom stannade till 4, haha så fin fika hade vi. Men vi hade sjukt kul, spelade tekken tag, singstar och HL. Fredde somnade på soffan och jag och Danne hummade till en låt. Som faktiskt heter MMM MMM MMM MMM, freakigt namn på en låt.


Ringde b.C nyss, hon satt och åt middag, skyllde på att den blev sen. No shit? Haha. Sen ska vi pela, har jag bestämt.

Jag ska vandra till statoil snart, eller senare, för jag måste handla cigg och nåt att äta. Tjingeling for now.

Kommentarer
Postat av: Karin

ha ha..Godmorgon på dig me...kram

2009-03-15 @ 00:00:30
URL: http://lightelegance.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag tolkar allt fel ;)Tänker med kuken i bland.

Vilket är bandet? Känner igen namnet lite.

Lycka till med tattuerandet,ser att du är på god väg.

Snygg frisyr du har.

2009-03-18 @ 22:08:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0