God morgon

Jag vaknade nu, så nu borde väl mitt dygn vara hyffsat rätt. Måste städa som en idiot idag så det var skönt att vakna tidigt. Mina syrror kommer ju förbi idag för singstar, tatuering och middag. Ska bli mysigt.
Carro ringde igår och bokade in en tatuering, hon visste dock inte vad hon ville ha, men efter att hon såg mina bilder så vill hon ha nåt på direkten, haha. Hon hade tydligen fixat en kund till mig också, sånt gillar vi. För det är sjukt kul att tatuera!

Måste söka lärlingsplats också, men det är sjukt skönt att jag har något att "falla tillbaka" på nu när jag blev kickad från skolan. Pappa hade någon evil plan att fixa in mig igen, men jag vill itne gå där när dom är så elaka.
Iofs är det 4000 kr i månaden, men ändå..

Hua, nu ska jag spela lite, sen duscha och fixa mig och sen städa.

pussinuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0