Falska as.

Det gnager från insidan, en mental våldtäkt.
Vad tänkte ni med? Har ni inget vett, ingen respekt?

Men tack vare detta har jag fått inspiration till texten jag ska ha på en blivande gaddning över nyckelbenen, runt halsen i en halvcirkel? Om någon förstår vore det ju trevligt.
Jag ska ha en text som påpekar min makt, för jag har makt.

Jag hade en gång en bästa vän som satte på min pojkvän.. Men hon skämdes, ack vad hon mådde dåligt.
Hon kom hem till mig med blommor och grinade, hon ville inte förlora mig som vän. Sen hjälpte hon mig att städa hela lägenheten, och karln, ja, vi båda bad honom dra åt helvete med hans äckliga fasoner.
Hör av sig till mig, medans vi fortfarande var tillsammans och sa saker som "jag vet en sak som kan sabba vänskapen mellan dig och henne föralltid". Men han skämde inte, inte det minsta.

Innan det hade jag också en vän, mer som en syster på den tiden. Hon började ragga på min pojkvän. En annan pojkvän då. Sen sa hon till mig att han raggade på henne å blablabla. Han hade till och emd sagt att det var synd att dom inte hann göra nåt när dom var här, för jag kom och sabbade varje gång dom hade ett bra läge? Vad sabbade jag?! Min lägenhet, min pojkvän?!
Hon är inte längre min vän, för den äckliga fittan har stulit från mig och andra jag känner, dessutom är hela hon full av skit. En annan gång när jag var halvt om halvt på G med en annan, och ringde honom från hennes telefon så sparade hon numret och kunde inte låta bli att smsa med honom hela jävla tiden..
NACKSKOTT PÅ SÅNNA SOM ER!


Men idag är jag stark, mentalt våldtagen men stark. Jag har makt, och jag utnyttjar den till fullo.
Jag har underbara vänner, som ALDRIG skulle röra ett ex eller en pojkvän.
Det enda som hade kunnat göra livet bättre, är om pappa kommer hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0