"¤&/¤&%&#¤

Min pappa är mitt allt, så tro fan inte att jag tänker lyssna när du klankar ner på honom.
Jag försvarar han med mitt liv.

En sak att du började klanka ner på mig, för att jag inte vill gå i en äcklig skola med äckliga människor och därför valde att söka folkhögskola med distanskurser. JAG VET ALLT OM STUDIELÅN, jag söker för att få nån jävla utbildning öht.
Jag är inte den lilla tönten jag en gång var, jag är stark idag, jag kan ta hand om mig själv. Försökte sprida glada nyheter men får bara skit tillbaka. Du får fan vara blockad tills jag lugnat ner mig eller du bett om ursäkt.

FÖR INGEN SNACKAR SKIT OM MIN PAPPA.
Det var helt fuccking onödigt det du skrev, det har ingenting med hans karriär att göra.


Fint, nyvaken och på fittdåligt humör.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

2009-03-12 @ 17:51:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0