Ensam

Nu har mitt trevliga sällskap åkt, så här sitter jag, ensam och övergiven. Buhu!
Vi var iaf överens om att detta måste göras om, för jag hade så sjukt kul igår så hälften hade varit nog för att göra mig lycklig resten av året. Nu sitter jag bara och väntar på att fylla år, för då minsann blir det röj! Liz och hennes karl kommer hit då iaf, och jag ska dra hit Alexandra och hennes karl, och SANDRA ffs.

Men b.C får stanna hemma, för jag är sjukt sviken. Du hade faktiskt kunna säga nej istället för att säga att du ska ringa upp och sen stänga av telefonen.

Nåja, sitter och väntar på att avsnitt ett ska ladda klart, sen ska jag ha maraton, desperate housewives är det som ska maratoneras? Fyndig ord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0