aggressivitet.

Jag tänker åka på kryssning, och jag skiter faktiskt fullständigt i om jag får åka ensam. 21 kr är inte mycket pengar, för man behöver inte slösa massa på båten. Bah, bajs på alla som inte åker med.

Funderar skarpt på att dricka en orgasm, sjukt gott.
Jag känner att jag håller på att bli den där partybruden jag var när jag var 15, som jag trodde att jag växt ifrån.
Ska dessutom göra en anmälan på skolan. IN YOUR FUCKING FACE FUCKERS!

Något bra måste det ju komma ur det hela. Ska in och kika runt på JO's hemsida nu. Farmor tipsade mig.


Imorgon ska jag tatuera mig, har inte alls bestämt vad än.

Btw så blev jag och Krille kickade från LTK's server för att vi pratade sveska. Jag kalade admin för rasist och sa att jag inte kunde engelska. Han hade PMS. Krille blev bannad.

Nåja, nu är jag grinig för diverse olika anledningar, så nu ska jag dratta helvete, HEJ DÅ!

Ja, just det, jag lånade ditt halsband Carroooo ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0