Aboou

Jag är lycklig! Kollade nyss posten, Fick ett kort av pappa, en träbräda iofs, där han bränt in råttan jag älskade när jag var liten. Jag älskar den ännu mer nu. Blev sjukt glad, jag mår så bra..

För övrigt ska jag till skolan imorgon, och senare idag ska jag ner och shoppa nödvändigheter till min karriär. Vaselin, våtservetter och sånt spännande.
FAIL när dom kom med paketet, hade precis vaknat och tänt min första cigg, satt inlindad i en filt i mitt nya hörn. Plingade på dörren så jag fimpade ciggen och gick ditåt. Plingade igen, jag öppnade. Utanför stog två karlar. Eller en karl och en gubbe? Karln tog på plingklockan på insidan och sa att det inte var någondålig klocka jag hade. Sen påpekade han att jag skulle få ett paket. Det såg jag ju. Fick ge en liten "kråka" först dock. Snacka om att det såg ut som en kråka. Nyvaken och skakis. Lite pinsamt att stå i en filt också, haha.

Ska bleka håret lite mer idag också, även om jag trivs jävligt bra i den färgen som luggen har nu. Dock är den väldigt ojämn med lite streck och så, men det löser sig nog.

Ska spela med b.C snart, och jag vill be om ursäkt för att jag faktiskt börjat blogga lite för mycket om mitt spelande.

Hur som helst så har jag mycket att göra idag, och jag har lovat att tatuera b.C om en vecka. På tal om det ska ju jag åka och tatuera mig någon dag? Den här veckan. Ska bara få tag i miiiiister trettiosex.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0