Kontaktannons.

Vi har nog fått lägenheten, jag ska flytta ifrån min slampiga bästiz.Det känns sådär..
Jag uppdaterar på beställning från Viccan, som jag numera kallar honom.


Tjej sökes åt slampiga Viccan!
Du får inte vara yngre än 19 och inte äldre än 22, du får inte vara sönderblekt och använda idominsalva på läpparna. Du får inte heller vara över 165 cm lång och du vill absolutinte träffas mer än en gång i veckan, så han fortfarande har tid för mig.
Det underlättar om Du inte har någonting emot elaka kommentarer och pikar, då det är ett väldigt ofta återkommande fenomen hos Viccan.. Kalla dig inte heller för ängel och sitt i en rullstol. Annars är du nog perfekt.


eller..

Tjej sökes åt slampiga Viccan;
Du som är mellan 12 och 16 år, har blekt bort dina sista hjärnceller och älskar att ha kritvita läppar i samband med ett ton brunkräm. Du som inte har någonting emot att han raggar på minst 40 andra samtidigt och gärna hör av dig och spelar(?) dum när han säger att han inte vill prata med dig. Du är precis vad han söker.



Happiiiehezt nu Victor?
För övrigt ser han bra ut och är jävligt charmig och mysig! Men ja, han bits!


Nåja, flytt till etuna in the oktober! Och ja, ni får döda mig, men jag vill bort från sthlm.
Träffade Peter Siepen på Harrys i tisdags, han ljög för mig. Han lovade  mig en låt som jag aldrig fick höra.. Bu-fucking-hu!

Nu ska jag kolla på film eller nåt, och vara grinig för att Victor inte har tid för mig i helgen. För han ska på sig 15e dejt bara denna vecka! URK!



Kommentarer
Postat av: Lilly

Adda varandra via bloglovin?:)

2009-07-02 @ 23:25:21
URL: http://sojealous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0