BFF makes the rules

Nu har jag precis vaknat. Åkte till Victor natten till igår. Alltid lika kul att få umgås med honom, han är precis som jag bara det att han verkligen alltid säger allt han tycker till folk och att jag oftast håller saker för mig själv av respekt. Men ja, sjukt kul hur som helst. Vi kollade på underworld? Nån triologi om vampyrer och varulvar, faktiskt jävligt nice. Tänker bege mig dit sen igen, när jag kommer hem från etuna, och kolla på tredje delen. :]

Försökte somna vid 8 på morgonen, men vaknade av att han stog och stirrade på mig, sen hoppade han på mig och bet mig i axeln. Nypas med tårna gör han också den jäveln! Lite senare somnade han på min mage, då gick jag till attack med mina tuschpennor, mohahaha! Han fick hela ena tassen och halva armen nerkladdad. Sen fick jag rita andra tassen när  han var vaken, Blev KATT & HUND på fingrar + tumme! Sen en stor jävla ros över hela handen.

'Vi åkte in till stan och stackarn fick inte mobilen i rätt färg, för den fanns bara i röd.

"Vet du vad jag är sugen på?"
"Nej?"
"Äter du sushi?"
"Euuuuw nej!"
"Vill du titta på när jag äter sushi?"
"Nej men åh var roligt!"
"Bra då går vi"

Båda var helt döda inne på sushisstället, eftersom vi inte sovit. Så vi drog hem.

Skulle hämta min dator som tydligen var klart, var hur glad som helst. Så kommer jag hem och datorn är lika trasig som när jag lämnade in den. IRRITERANDE! För nu svarar inte ens serviceavdelningen på telefon. Bah!

Hua, nu ska jag knarka lite kaffe och bli som folk, vaknade och kände mig bakis efter 12 timmars sömn, halsade massa vatten och var allmänt snurrig. Jag ska nog aldrig mer dygna.

PUSS PÅ HELA VACKRA VÄRLDEN! :D

Kommentarer
Postat av: Lennart Pettersson

Tar emot din puss och önskar dig det bästa! Ha en great midsomer!

2009-06-19 @ 20:58:27
URL: http://absolutlennart.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0