BFF! <3

Igår mötte jag Jätten, lurade in stackarn i skogen, men han får faktisk skylla sig själv om han gick på min vägbeskrivning, "Gå så långt in i skogen du bara kan så letar jag efter dig sen"

Sen satt vi på en vikingagrav i en timme om inte mer, pratade, hade kottkrig, skrattade, och Jätten gjorde en kullerbytta när han försökte antasta min rygg. Det var sjukt kul, dessutom kom det två killar som glodde som fan.

Sen gick vi på promenad till häggvik, mitt i jävla natten och det var sjukt långt och läskigt. Vi kom till en skog med massa högt gräs och sen blev det värsta stupet, Jätten flög ner och jag skulle hålla på och fega, så jag satte mig ner och hoppade lite i taget. Det blev taxi tillbaka.

Sen tittade vi på "Vi hade iaf tur med vädret igen", missade ganska mycket för Jätten var bråkig.

Men hur som helst hade jag hur trevligt och mysigt som helst, asnice med en karl som bästa vän med. :]

Nu ska jag återgå till mitt och göra absolut ingenting. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0